Translate

środa, 20 lipca 2022

17 września wystąpię w Porcie Poetyckim w Chorzowie

I znów dzieje się w sprawach literackich! Bardzo miło mi poinformować, że w dniu 17 września 2022 roku wystąpię na jednej z największych imprez poetyckich w Polsce, XX Porcie Poetyckim w Chorzowie. To będzie mój debiut na tej wielkiej scenie. Więcej informacji podam wkrótce, teraz napiszę tylko, że przygotowywany przeze mnie materiał nigdy dotąd nie był prezentowany na żywo (dwa z tych tekstów są zupełnie świeże, trzeci ma mniej niż rok). 
Jestem na swój sposób bardzo podekscytowany możliwością zaprezentowania się przed szerszą publicznością, a trochę też podenerwowany - nie wiem, czego tak naprawdę się spodziewać. Na liście zgłoszeń widziałem kilka znajomych nazwisk i bardzo chętnie spotkałbym się z tymi osobami. 
Traktujcie ten tekst jako zajawkę. Kolejny, większy wpis pojawi się jeszcze w tym tygodniu. Do poczytania! 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz