Translate

piątek, 3 lutego 2023

Rozwijam swoją działalność poprzez założenie profilu na Soundcloud!

Kilkanaście dni temu zmagałem się z pewnymi problemami technicznymi związanymi z kwestiami udostępnienia nagrania z występu z krakowskiej Cafe Szafe z niedzieli, 8 stycznia w przestrzeni publicznej. W którymś momencie przypomnieli mi się moi koledzy z pewnego forum amatorsko tworzący muzykę i zamieszczający ją na Soundcloudzie (tu i tu). Nie wiem, czy ten portal jest odpowiedni, żeby publikować tam występy z wieczorków poetyckich, ale pomyślałem, że trzeba spróbować pójść śladem chłopaków, żeby i odbiorcy mieli dostęp do tych słuchowisk. Trzeba poszerzać działalność. Plik został oczyszczony i ma dużo lepszą jakość niż film z ostatnich Herasek (gdzie, przyznaję, nie wyszło to tak, jak chciałem). Autorem jest krakowski artysta Mariusz Głąb. 

Poniżej link do mojego profilu, na którym pojawiło się wyżej wymienione nagranie: 

Bliskieidalekieszlaki na soundcloudzie

O zawartości napiszę w osobnym poście (żeby nie robił się bałagan). 

Sukcesywnie będą się tam pojawiać kolejne pliki, na pewno utwór Nie rozumiem nagrany w Studiu Wydawnictwa św. Macieja Apostoła, na pewno kolejne występy artystyczne, mam nadzieję, że się spodobają. 

Odświeżyłem już stronę Nagrania, na którą również serdecznie zapraszam! 

Do poczytania i do posłuchania! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz