Translate

sobota, 11 lutego 2023

Nie rozumiem... raz jeszcze!

Z myślą o zgromadzeniu wszystkich swoich nagrań w jednym miejscu postanowiłem wrócić do utworu Nie rozumiem sprzed dwóch lat i wrzucić go także na soundclouda. Dziś, kiedy zastanawiam się nad tym tekstem, dochodzę do wniosku, że od czasu jego napisania zmieniły się okoliczności, poznałem szereg zjawisk znacznie gorszych od miłośników pewnej piosenki, która zresztą uleżała mi się. 
Nie ma już Wilczych Dołów w Gliwicach, po których spacerowałem, myśląc nad koncepcją nowego tekstu. Pod względem twórczym jestem w zupełnie innym miejscu. Wciąż lubię słuchać Loreen, ten rytmiczny, marszowy podkład i melancholijny nastrój nieraz towarzyszyły mi w drodze tam i ówdzie. 
Myślę, że trzeba wrócić do koncepcji współpracy ze Studiem Nagrań Wydawnictwa św. Macieja Apostoła, jest co podsyłać. Na razie przypominam stare, dobre czasy jako bazę do tworzenia nowego. 

Nie rozumiem

Wszystkie nagrania dostępne są tu

Smacznego! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz