Translate

czwartek, 5 maja 2022

Wygrałem konkurs literacki - po raz pierwszy!

Moi Czytelnicy! Dziś jest piękny dzień - i to pomimo burzowych chmur wiszących za oknem. Mianowicie: przyszła do mnie paczka z Wydawnictwa św. Macieja Apostoła w Lublińcu z dwoma mniejszymi zestawami - pierwszym z nich jest Pokłosie IX Ogólnopolskiego Konkursu Prozatorskiego im. F. Dostojewskiego Dla Młodzieży pt. "Talerz pustych serc", w przypadku którego miałem przyjemność być członkiem jury oceniającego nadesłane prace - po raz pierwszy. Drugim - Pokłosie XII Międzynarodowego Konkursu Jednego Wiersza o Puchar Wydawnictwa św. Macieja Apostoła pt. "Oczy miłości", na który to konkurs po raz czwarty przesłałem swój utwór - by zostać ocenionym. 
I - po raz pierwszy w swoim życiu literackim - konkurs ten WYGRAŁEM!!! Tak jest, mój utwór Modlitwa człowieka na rozdrożu okazał się bezkonkurencyjny i zdobył I nagrodę! Nigdy do tej pory nic podobnego mi się nie udało, jestem bardzo dumny z mojego osiągnięcia. To pokazuje, że warto się starać, warto się przykładać do swojej pracy, a efekty docenią także i inni. O bliższych szczegółach poinformuję wkrótce (w dwóch osobnych wpisach poświęconych obu wydawnictwom, najpierw pochylimy się nad Talerzem pustych serc, potem zajrzymy w Oczy miłości), a teraz zabiorę się za lekturę książeczek, które wciąż jeszcze leżą w zwartym porządku i pachną świeżością. Do poczytania wkrótce! 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz